Monday, July 6, 2009

Kelas Sifu Nina

Hari nie 6/7/09 (Isnin) aku join kelas sifu nina..aku ambil 4 kelas sekaligus..hhehehe bila lagi....sementara ada cikgu datang sini aku pun ambilla peluang keemasan nie..... bestttt.... kelas pertama steam buttercream yang dihadiri oleh tiQah, kak Som, aku dan kak Roy....macam besala macam2 kejadian yang tejadi dalam kelas pertama nie... kak som paling hebat time tuang steam bc atas keknya smua org berteriak riuh rendah jadinyaaaa..Sifu SL dan C tiQah paling bising.....keh3... kak som jadi panik aku ikut juala teriak kunu padahal aku sendiri pun ndak tau kenapa dan apa sebabnya...kuang3x......setelah mendapat jawapan dari sifu SL rupanyaaa cara kak som tuang bcnya salah.....hehhehee...c tiQah tetap ngan cara lamanyaaa malar ndak puas hati ngan bunga yang dibuatnyaaaa....kak roy pula asyik berlatih buat bunga...aku sibuk melukis katunku...keh3x...ntah mcm mana tengah2 siuk melukis katun..... ahhhhhhhhhhhhhhhhhh..(smuaa tgk aku) senyap sekitika...katun yang ku lukissssss jatuh mencium lantai... Fuh.. nasib katunku ndak tanggal Syukurr.....

Dan akhirnya...... Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
Akhirnya aku berjaya buat kek nie...Amin...
Macam mimpi aku leh buat smua nie

Kek C tiQah

Kek Kak Som

Kek kak Roy

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...