Monday, July 6, 2009

Kelas Pertama Ku (Kek Batik Coklat)

Allhamdulillah dengan izin Allah hari nie -Ahad-(05/07/09) hari pertama aku menjadi guru baking. "lambat tekasi masuk" Aku diberi kepercayaan besar oleh kak som untuk menjadi guru mengajar kek batik coklat...Aku pun ndak tau aku org keberapa yang menjadi tok guru kak Som..hehe....

Nak di jadikan cerita detik2 menanti ketibaan kak Som sampai ke rumahku...Fuh mak ai hanya Tuhan yang tahu isi hatiku....begagar jualaaaa... tapi Alhamdulillah semuanya berjalan lancar...sebab kak Som memang orang yang dkenal dan kira rapat juala...sepanjang kelas bersama kak som banyak benda jua yang aku belajar dari kak som...kak som nie best orgnya...xluki ilmu aku sukaaa....banyak tips yang kak som ajar aku hehehe...

Untuk kak som maafkan aku ya kak sekiranya sepanjang kelas bermula dan sehingga ke akhirnya ada yang terkurang...sememangnya serba kekurangan..resepi pun aku lum kasi kak Som...ampunkan aku kak som....apa pun terima kasih banyak2 bab percayakan aku ya kak ....ada apa2 keraguan dan sebarang ketidak jadian kek batik coklatnya jan lupa msg / kol aku ya..heheh....dan jan lupa doakan aku ya kak som....muah3x..eheheh...

gambar bersama kak som...(berdiri lagi tu)
kak som bersama kek batik coklatnya

keh3x....kak som xtahan mengaul milo..heheh.....lucu tul kak som nie....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...