Thursday, July 30, 2009

Kek Coklat Ganache Lagi.....

Kek nie ditempah oleh kawanku Nonong khas untuk adik iparnya sebagai kek hantaran pertunangan...dia mau aku deko sebiji macam kek yang aku buat time kelas sifu nina hari tu..hehehe....Kek 2 biji tu lagi dia mo aku buatkan untuknya dan anaknya..saja mo makan2 dia cakap..Untuk nonong terima kasih banyak2 ya bab percayakan aku dan menyokong aku sepanjang perkenalan kita....semoga berpuas hati hendaknya dengan kek yang ditempah....lepas nie tempah lagi ya nong..heheh....Terima kasih jua banyak turunkan resepi kekmu ngan aku ya...

3 biji kek yang telah siap di hias

Kek Hantaran Pertunangan




Kek Ganache atas permintaan Nonong..


Kek Minie Mouse untuk Anaknya...."Nonong"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...