Sunday, December 13, 2009

Kek Kahwin

aku ka yang buat tu hehehhe!!! bestnyaaa...sama dengan tema lagi...pink putih
Pengantin
Ijan (penempah kek) heheh single lagi nie no hp 019.......


Kek Buah koktel + fresh cream
Kek Yam

Kek Coklat Moist + Ganache


salam semua...nie projek aku kelmarin....kek kawen nie ditempah oleh adik ijan untuk dirinya sendiri ataupun untuk adiknya.... hehheh hanya Ijan yang tau tu huhu.... sori dik kakak binggung2 huhu...bukan apa kelmarin masa call nak gtau jan lupa ambik kek trus ucapkan selamat pengantin baru kunu "ahh bukan saya kak ada pengantin dalam bilik...".... aku pun xpasti jua yang sambung telefon tu Ijan ka bukan ahhahha.....sembanrang jak aku nie kan...apa pun untuk Adik Ijan untuk sepa pun kek nie engko tempah terima kasih banyak2 yea dik... semoga berpuas hati dengan keknya...walaupun tengah kelam kabut kemaskan kek nie kelmarin sampai pisau kek aku lupa kasi uwwwaaaaaaaaaaaa..... sorii sangat2 dikkk xdsengajaakn huhu..... untuk pengantin doaku semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat...Amin.....!!tQ


Salam...





Photobucket
Ikhlas dari....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...