Thursday, December 10, 2009

Kek Besday Maya Ala-ala Kek Kawen

eeee bestnyaaa dpt tengok kek ku dkasi pakai kaki haahaha.....kesian..



aksi potong kek bersamaa...huhu...menyibuk lagi aku hahha...

mmmmm.....sedapnyaaa...."durang ckp" hahah....

possttt sikit!!! heheh...
Kek Coklat Moist + Ganache.....

Kek Buah + fresh cream dalamnyaa....


Kek sebiji nie sebenarnya aku nak hadiahkn untuk my buah hati Maya...memandangkn aku dpt kol dri kekasih hati cMaya LoQ nak tempah kek untuk kekasihnya... jadila 2 biji kek, nie pun cadangan cLoQ buatkn kek dua tingkat sebiji dr aku n sebiji lagi dr dia kunu huhu.....apa pun untuk LoQ tQ tempahannya ya.... tempahla selalu ya...kalau Navy nak buat parti ko order jak ngan aku ya hehe.....untuk maya i love u Mayaku....semoga kita kekal macam nie selalu sampai akhir hayat insyaAllah..muaaahhhsss..Hepi besday to u.."semoga panjang umur,murah rezeki dan dipercepatkn jodoh...Amin"...

Salam...





Photobucket
Ikhlas dari....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...