Thursday, November 19, 2009

Kek steam buttercream









Kek nie aku hadiahkan untuk Kak Eda... melalui anak peremuannya "Suzaini yang cantik" ehhehe.... kak Eda xtau pasal kek nie sehinggala smpai di rumahku masa nak bagi kek nie kat dia huhu...terharu kak Eda... alah kek jak pun xbenda lain yang aku dpt kasi kek nie jak,,hehhe...sebagai mengingati hari lahirnya yang ke 3? xtau huhu...Kak Eda ni baik sangat ngan aku masa aku bergerai di indah permai.(i lov u kak Eda)..masa tu kami geng hehe...kalau aku sepa pun aku nie kawan, xkirala budak ka, tuaka, lelaki ka, lebih2 lagi perempuan...hehehe..... smua masuk ceta...jan jak bab mengutuk org huhu....palis2...k la layanzzz.......

kek yang sebiji lagi tu maya buat untuk kekasih hatinya heheh...ada 5 kuntum bunga rose yang dia buat..yang selebihnya tu akula yang buat hahhahaa.....
RESEPI BUTTERCREAM (SIFU NINA)
COPY N PASTE JA HEHEH...
Bahan2:
250gm butter
250gm Krimwell
120gm gula aising - di ayak
1/2 tin susu pekat
cara membuatnya:-
putar butter, krimwell dan gula bahan sehingga kembang dan b'warna putih.- kemudian masukkan susu pekat. putar lagi hingga krim kelihatan b'kilat dan licin.- agak2 kalau manis sangat tu kurangkan sket susu pekat.

Salam...





Photobucket
Ikhlas dari....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...