Monday, April 5, 2010

Kek Barbie Doll Bertapak

Kek Barbie Doll nie dOrder oleh kawan lama ku dari Tenom nancy....sanggup turun kk bab mau ambik barbie doll nie..heee... sebenarnya kebetulan nancy mau jumpa hubbynya dKK...tapi dsebalik kek barbie doll nie tersirat cerita sedih yang teramat sangat huhu....kesian betul kawan aku nie baaaa...huhu dia siap cakap "kempunan aku xnampak kek tu pakai baju cantik MILLA".... korang nak tau belum pun sampai keluar jalan besar masih kawasan seri maju (taman tempat tinggalku) lagi barbie dollnya hancur.... siankan.... apa pun aku simpati Nancy..nanti aku balik tenom aku bagi ko kek barbie doll kecik arrr....Nancy tQ arrr...!! len kali tempah lagi yaaa... :)




Salam...





Photobucket
Ikhlas dari....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...