Tuesday, January 26, 2010

tQ EC....Kek Pooh....

Salam semua...duii baru terupdate gambar nie heee.... sibuk seminggu nie...xmasa mo layan blog..maaf yaaa mamber2 blog smua yang lambat terbalas msg...apa pun love u all... n3 kali nie kek POOH..hehhe...kek nie dtempah oleh EC untuk lelakinya yang minat gila ngan POOH...mulanya dia minta aku buatkan pooh macam kek barbie doll..tapi aku gtau ndak pelikka pooh pakai skirt macam barbie doll.hehheeh.... dia cakap xkisah asal ada kepala pooh..sampai c EC datang pigi rumah bincang pasal kek pooh jak hee.... aku cadangkan lukis pooh atas kek jak lukis besar2la...mulanya dia setuju hhhuhu cheese cake 5 kg + butter cream.... sekali selang berapa jam dia kol aku n bagi tau adiknya xmau lukis pooh baring atas kek ehhehe... dia mau aku lukis pooh dudukk huhu.... lucunyaaa..takut pun ada mcm mana mau lukis pooh duduk atas kek tapi xmau dbaringkan ahhah....bincang punya bincang dia xmau main lukis mau kek duduk jua...xkisalah doremon pun xapa..sebab aku cakap kalau doremon bulila kepalanya bulat sebab gengku kak som ada buat doremon duduk...tinggal aku tiru jak...hehhe bulikan kak som.... lamanya aku membanyakkan bulika aku wat pooh duduk arr? nasib bek ada SUPER HEROKU.. my hubby janji mau tolong Alhamdulillah alangkah gumbira rasa hati ku heheh.. dan inilaaa hasilnyaaa...hheheh layanzzzzzzzzzzzzzzz.........ada rupa POOH ka? heeeeee...







70% deko Super Heroku yang buat hehe..tQ abang!!! love u...




Salam...





Photobucket
Ikhlas dari....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...