Thursday, June 25, 2009

Tempahan Kek Kawin

Assalamualaikum smuaaa.... lama aku ndak on9...apalagi update blogku...kesiankan aku..hehehe... Apa pun Alhamdulillah berkat aku ndak t'on9...rezeki masuk...

Nak djadikan certia mcm mana aku leh dapat tempahan kek kawin... mcm gni.... pekeja gerai buah sebelah geraiku makciknya mau kawin..dia tanya aku.. "kak leh tempah kek kawin ka?" tekejutnya aku..." ala dik kek kawin ndakla..kalau kek ari jadi bulila..hehe" (pekerja buah) "alah blh la kak!". Aku sebenarnya bukan ndak mau tapi aku lum yakin aku leh buat ka ndak.. setelah puas di pujuk..dan puas jua aku fikir.... dan aku pun terima tempahan tu....berkat dari tunjuk ajar besprenku c tiQah dan sifuku nina akhirnya inilah hasilnya...ops lupa pula kak som jua berjasa...bawa aku jalan ngan ctiQah pi membeli bahan2...(ctiQah) jua banyak membantu aku...kepada neneng....semoga puas hati ngan kek kawin makcikmu ya... doaku untuk pengantin semoga berkekalan hingga ke anak cucu..Amin....makasi ya tempah keknya...
taraa...inila muka atasnya.....pengantin mau warna pink...

ini gambar tepinya....



3 biji kek yang aku ndak sempat tgk mcm mana dia dpasang...uwaaaaaaa sedihnya aku....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...