Monday, June 1, 2009

Kek Coklat Moist

salam smua....lama aku ndak update blogku...rindu rasanyaa.. hari tu pun on9 kejap jak....arini aku wat kek coklat mosit yang dtempah oleh adik Nurul Cute khas utk bofrennya yang ari jadi esuk....hehe..mcm besalaa aku tetap setia dgn bunga2 cinta... memandangkan aku xmasa mo wat drumah aku beraksi dgeraiku..hehe...pekerjaku turut serta mendeko kek cNurul Cute....dan jeng2...inilah hasilnya....taraaaa......apa pun terima kasih bt Nurul Cute bab percaya ngan kakak wat kek utk kekasihnya...semoga berkekalan hendaknya...Amin...dan semoga berpuas ati ngan keknya......




inila pekerjaku yang setia menolongku..tQ ujie....single lagi nie..hehehehe.....

rupanya sebelum dtaruh bunga2 cinta....cair lagi ganache aku heheh.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...