Saturday, March 6, 2010

tQ Pren..

salam semua...ini kek tempahan dari kawan ku aween untuk anak lelakinya IZZ... sebenarnya kek nie kek buah2an campur dengah fresh cream dekonya semua butter cream.. campin tul kawan aku nie pilih kek heee...nie tempahan kedua dari aween denganku hehhe..tQ pren.sebanarnya deko kapal terbang tu aween minta aku buat guna foundant memandangkan aku xpandai wat foundant aku pun minta tolong ngan hb gBWM untuk beli foundant yang sedia dalam pek..stok pula nada... dan aku ambik keputusan deko guna buttercream jak..sorri ya prenn...dan nama IZZ pun terpaksa buat guna coklat masakan yang sepatutnya guna foundant jua aween minta...kalau korang semua perasaan IZZ dah jadi I2Z sebab hb kawanku dah hon2 kat bawah huhu...kelam kabut aku bubuh huruf2 tu...maaf kan aku ya prennn..... jangan seri tempah ngan aku ya...makasih dan maafkan kekurangan kekmu...layanzzzzzzzz...







Salam...





Photobucket
Ikhlas dari....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...